aldrig fucka upp....


Hade skrivit massa men såg inte att david hade skrivit i princip samma sak, så jag tog bort och gjorde om.
Precis som david känner jag att jag måste repa hemma som fan, har redan börjat. När andra har pocketpods kör jag i garageband (sjukt dåliga gitarrljud faktiskt). Funderar på att köpa en lite stärkare jag kan ha hemma.
Alternativet skulle ju vara o dra hem 4x12:an. NÄ. jag tror jag nöjer mig med garagebands
skitdåliga gitarrljud.

Har lagt upp ett klipp från sista repet. Som ni förstår när ni sett detta kan vad som helst hända.

Kolla in det här
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=60211511

Nu ska jag kolla på the wrestler! God natt.

/Georgios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0